Majoriti sajak di bawah adalah karya Wiji Thukul, penyair yang lenyap sebelum kejatuhan Regim Soeharto. Ramai lagi pejuang reformasi yang turut hilang, jika mati pun tidak berkubur! Dalam pada itu, seperti sebelum ini, aku delete mana-mana sajak yang berulang atau aku kurang minat nanti. Aku sebenarnya sering letak sajak-sajak - juga cerpen-cerpen - dalam blog aku ini kerana aku ingin belajar selain menghayatinya. Sehingga ini, aku tak ada tujuan komersial berbuat begini. Namun, jika ada pihak yang tak suka sajak-sajak atau cerpen-cerpen mereka disiar dalam blog aku ini, pihak terbabit boleh bagitahu aku. Terima kasih.









Iktibar lagu di atas ni, pemimpin-pemimpin jangan menipu. Dia kata semuanya penipu mungkin kerana terlalu ramai yang menipu lalu dikatakan secara umum bahawa pemimpin-pemimpin menipu. 



























































































































































Comments